İnternet alışverişlerinde müşterilerinin yaşadığı sorunların hızla çözümü için uygulama hazırlanıyor

E-ticarette Yılbaşı Yoğunluğu İçin Yeni Uygulama Devrede!

E-ticarette yılbaşı alışverişlerinde yaşanan sorunlara çözüm getirecek yeni bir uygulama devreye alınıyor. Bu uygulama ile müşterilerin sorunları hızla çözüme kavuşturulacak.

Yapılan açıklamaya göre, e-ticaret platformları üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerde, satıcıların telefon numaraları yerine platformun müşteri hizmetleri numarası kullanılacak. Milliyet’ten Mithat Yurdakul’un haberine göre, alışveriş ile ilgili herhangi bir sorunu olan müşterilerin aramaları, e-ticaret platformu üzerinden ilgili satıcı firmaya iletilerek sorunun çözümü hızlandırılacak. Doğrudan aktarımın mümkün olmadığı durumlarda ise arayanın bilgisi en kısa sürede satıcıya iletilerek müşteriye geri dönüş yapılacak.

Ticaret Bakanlığı’nın esnaf örgütlerine gönderdiği yazıya göre; Trendyol, Amazon, Hepsiburada gibi platformlar üzerinden yapılan alışverişlerde, ön bilgilendirme ve mesafeli satış sözleşmesi metinlerinde, satıcının telefon numarası yerine platformun müşteri hizmetleri telefonu verilecek.

Alışveriş ile ilgili sorunu olan müşterilerin aramaları, e-ticaret platformunun numarası üzerinden ilgili satıcıya yönlendirilecek. Bu sayede müşterilerin hızlı ve kolay bir şekilde ulaşımı sağlanacak, ek bir külfet ödemek zorunda kalmayacaklar.

Doğrudan aktarım mümkün olmadığı durumlarda ise arayan bilgisi en kısa sürede satıcıya iletilecek ve satıcı firma müşteriye dönüş yapacak. Bu uygulama, satıcılar ile e-ticaret platformları arasında yapılan aracılık sözleşmelerinde yer alacak. Düzenleme, e-ticaret platformları üzerinden gerçekleştirilen mesafeli satışlarla sınırlı olacak.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir